SEO analiza: najbrži put do uspešnog sajta
Znanje je moć.
Kada je biznis u pitanju, oni koji poseduju znanje i odlučnost penju se do vrha.
Ali, kako vam u tome mogu pomoći SEO konsultacije?
Kvalitetna SEO optimizacija sajta vas dovodi na prvu stranu google pretrage, i omogućava veću posetu vašem sajtu.
Veća poseta web sajtu vam donosi veću zaradu, a to vam daje finansijsku sigurnost i omogućava razvoj i rast firme, što je i cilj svakog poslovnog sajta.
Činjenica je da web sajt koji se loše rangira donosi samo gubitke. Ako vaši potencijalni klijenti i kupci ne mogu da vas pronadju na internetu – zarade nema, a ostaju troškovi održavanja sajta.
Ali kako da prepoznate probleme na sajtu, i kako da ih rešite?
SEO konsultacije su odgovor – a osnovu svega predstavlja SEO analiza, odnosno SEO revizija web sajta. Analiza utvrdjuje u kakvom je stanju vaš web sajt, uskladjuje ga sa najnovijim trendovima i izdvaja vas od konkurencije.
SEO analiza je standardna procedura za svaki web sajt i ozbiljne firme vrše reviziju sajta regularno, najmanje jednom u svakom poslovnom kvartalu.
Šta je u stvari SEO analiza?
To je postupak tokom koga se vaš web sajt analizira na osnovu faktora koji su bitni za njegovo pozicioniranje u google pretrazi. Time se utvrdjuju problemi, otkrivaju nove prilike za napredak i predlažu odgovarajuća rešenja.
SEO analiza je dizajnirana tako da daje novu vrednost vašem web sajtu, i da vam pruži informacije koje će bitno uticati na vaše marketinške odluke. Analizom kritičnih komponenti sajta kompanija može da razvije akcioni plan za poboljšanje njegovog rangiranja.
Važnost SEO analize pokazuje sledeća statistika:
- 93% ljudi svoj dan na internetu započinju korišćenjem nekog pretraživača (chrome, firefox, opera)
- 87% korisnika mobilnih telefona koristi organsku pretragu najmanje jednom dnevno
- 80% korisnika ignoriše plaćene oglase i fokusira se na organsku pretragu
- 77% stručnjaka za marketing trdi da svaka firma treba da izvrši SEO analizu svakih 6 meseci
- 75% korisnika nikada ne ode do druge strane pretrage
Na osnovu prethodnog grafikona vidimo da je prisustvo na internetu od izuzetne važnosti. Svaki ozbiljan biznis ne sme da propusti priliku da se dobro rangira na pretraživačima, jer veliki broj korisnika odluku o kupovini donosi dok je online.
SEO revizija ukazuje na propuste u dizajnu i optimizaciji vašeg sajta, i time vam daje komparativnu prednost.
SEO konsultacije su neophodne za uspeh svakog poslovnog web sajta.
Ljudi obično misle da je dobro dizajniran sajt sa kvalitetnim tekstovima dovoljan za uspeh. Ali to nije istina, jer na uspeh utiču i razni drugi faktori.
SEO revizija uzima sve te faktore u obzir i daje vam gotova rešenja.
Primenom ovih rešenja brzo i lako postavljate osnovu za unapredjenje web sajta, a time i za bolje poslovanje.
Šta uspešne kompanije kažu o SEO analizi?
Uspeh u poslu zavisi od raznih faktora:
- Jasne vizije
- Sjajne korisničke podrške
- Sposobnog menadžmenta
- Privlačenja novih klijenata
Uspešne firme su svesne ovih faktora i njihovog presudnog uticaja na razvoj i stvaranje profita. Svaka uspešna kompanija ima mehanizme za praćenje svih komponenti biznisa. I shvata koliko je u današnjem digitalnom dobu važno kvalitetno internet prisustvo.
Kakvu ovde ulogu igraju SEO konsultacije?
SEO konsultacije predstavljaju osnovu za vaš online uspeh. One nisu samo korisne za prepoznavanje i otklanjanje problema na sajtu, već predstavljaju moćan alat za promociju vašeg brenda.
Kada postanete prepoznatljivi na internetu, posledica je veći broj potencijalnih klijenata koji dolaze do vašeg web sajta.
Jedna od najvažnijih stvari koje treba da znate kada angažujete SEO agenciju je način na koji sprovode analizu i konsultacije. Mogu vam se obećati vrhunski rezultati, ali ako je implementacija njihovih tehnika loša, takav će biti i ishod optimizacije sajta.
Poznate firme znaju kako su stigle do vrha i načine da se tu i održe.
Zato od konsultanta traže da im predstave metode koje će koristiti, vreme koje im je potrebno za analizu i konačnu cenu. Za razliku od uspešnih, velika većina firmi ne ulaže u SEO konsultacije.
Po istraživanju agencije eMarketer, svega 33% manjih i srednjih firmi koje posluju na razvijenim tržištima imaju optimizovan web sajt:
Kod nas je taj procenat još niži, uglavnom zbog neshvatanja važnosti optimizacije sajta, i redovnih SEO analiza kao važnog dela marketinške strategije. Većina onih koji se i reše da analiziraju svoj web sajt, misle da je reviziju sajta dovoljno odraditi samo jednom.
Na žalost, stvari nisu tako jednostavne:
Da bise održali na tržištu i bili konkurentni, SEO optimizacija sajta treba biti uradjena profesionalno, a nakon toga se periodično moraju raditi revizije. Samo na taj način će vaš web sajt biti u vrhunskoj formi i privlačiti posetioce.
Velike firme su u poslu kao i svi mi: zbog zarade i profita. Ali one znaju da osim novca postoji i nešto više što im daje svrhu postojanja.
Uspešne firme kroz kreiranje brenda svojim klijentima i kupcima pružaju ono što im je potrebno, i čine njihove živote boljim.
3 znaka upozorenja: da li su vam potrebne SEO konsultacije?
Vodjenje firme nije jeftino..
Zato mnogi biznismeni pokušavaju da pokriju što više poslova i da žongliraju izmedju obaveza. Neki su spremni i da krenu u samostalnu optimizaciju svog sajta, nakon što su pročitali nešto o osnovama optimizacije.
Ali u tome leži opasnost, jer bez potpunog razumevanja SEO-a, web sajtu se nanosi više štete nego koristi.
Kako izgraditi SEO strategiju? Odakle početi? Na šta se fokusirati?
Ako sebi postavljate prethodna pitanja, to je dobar znak da su vam SEO konsultacije potrebne. Ali s obzirom na uvek tanak buždet za marketing, da li su i neophodne?
Sledeća lista daje odgovor na ovo pitanje:
Znak #1: Korisnici ne mogu da pronadju vaš sajt
“Zašto nema posetilaca na mom sajtu?”
Ovo je jedno od najčešćih pitanja na web-u. Jer svako ko lansira novi web sajt očekuje da brzo privuče posetioce, ali ne uzima u obzir konkurenciju koja se na internetu pojavljuje svakodnevno.
Čak i sajtovi koji su dugo na web-u mogu da imaju ovaj problem ako je optimizacija sajta za google odradjena loše.
Jer bez obzira koliko je web sajt kvalitetan, nije od koristi ako niko nezna za njega.
Slaba poseta sajtu nastaje iz sledećih razloga:
Sadržaj sajta je loš – Google je postao prilično dobar u prepoznavanju kvaliteta web stranica. I ako sadržaj vašeg web sajta nije dovoljno dobar, ne možete se nadati dobrom pozicioniranju na pretraživačima.
Samim tim korisnici vas teško mogu pronaći.
Kvalitetan tekst, slike i dobro korisničko iskustvo privlače ljude i čine google zadovoljnim.
Ciljate visoko konkurentne ključne reči – Ovo je uobičajena greška koja dovodi do slabe posećenosti sajta. Jer na prvoj strani google pretrage postoji samo 10 mesta, i sva su zauzeta uglavnom od strane većih firmi.
Sa njima se teško možete takmičiti za najtraženije ključne reči.
Rešenje je u otkrivanju svoje tržišne niše i pronalaženju odgovarajućih ključnih fraza.
Vaš web sajt je spor – Brzina učitavanja sajta je jedan od važnijih faktora za rangiranje web sajtova.
Ukoliko imate spor web sajt koji se učitava duže od 5 sekundi, većina posetilaca neće sačekati učitavanje i otićiće do drugih, konkurentskih sajtova.
Ovaj problem se rešava ubrzanjem sajta, što bi kvalitetna SEO agencija trebalo da odradi bez problema.
Angažovali ste lošu SEO agenciju – Ovo se nažalost često dešava. Većina agencija za optimizaciju obećaće vam prvu stranicu google-a, ali svojim lošim tehnikama samo će vašem web sajtu upropastiti šansu za dobro rangiranje.
Morate obratiti posebnu pažnju pri izboru SEO agencije, kako kasnije ne bi imali dodatne troškove.
SEO konsultacije vam pomažu da utvrdite razloge slabe posećenosti sajta, i nude vam efikasna rešenja.
Znak #2: Posetioci sajta ne postaju klijenti
Web sajt je alat koji povećava prodaju.
Broj posetilaca koji su postali kupci odredjuje uspeh sajta. Kvalitetan web dizajn i SEO optimizacija sajta ne znače ništa ako vaši posetioci ne postaju klijenti. Ma koliko da je broj poseta vašem web sajtu veliki, on u tom slučaju ne vrši svoju funkciju.
Web sajt koji je dizajniran i optimizovan za prodaju zlata vredi. On je tada vaš glavni izvor prihoda i stub vaše firme.
Na žalost, većina poslovnih sajtova ne ispunjava svoju svrhu, a glavni razlozi za to su:
Nedostatak ‘poziva na akciju’ – Poziv na akciju ili Call to action je grafički element koji korisnika poziva da izvrši neku akciju, kao što je kupite, pozovite nas, ili pošaljite nam email.
On treba da se ističe u odnosu na okolne elemente i tekst, i da bude jasno vidljiv. Njegov nedostatak onemogućava posetioce sajta da reaguju na pročitani tekst, i da tako postanu klijenti.
Ponudjena vrednost je nedovoljna – Ponudjena vrednost ili value proposition je korist koju korisnici imaju od vaših proizvoda ili usluga. Ljudi neće, samo zato što su došli do vaše web stranice, da vam daju svoju email adresu, a pogotovu ne svoj novac.
Možete povećati svoju vrednost ako im ponudite npr. popust na usluge ili besplatni pdf sa korisnim savetima.
Loše korisničko iskustvo – Ako vaši posetioci ne mogu da se snadju na sajtu i lako pronadju tražene informacije, oni idu dalje i ne zadržavaju se kod vas.
Zbunjujuća navigacija, brojevi telefona koji se teško pronalaze i kontakt forme koje ne rade ne predstavljaju vas u najboljem svetlu. Detaljnim testiranjem i analizom web sajta ovakve greške se lako pronalaze i eliminišu.
Ne privlačite pravu ‘publiku’ – Ako želite da web sajt donosi zaradu, morate privlačiti nove posetioce. Ali ne bilo koje posetioce, već one koji su zaista zainteresovani za robu ili usluge koje nudite.
Web dizajn, tekstovi na sajtu i vaša ponuda moraju da odgovaraju tačno odredjenom profilu kupca. Ne možete, niti treba da pokušavate da zadovoljite svačije želje.
Profesionalna SEO analiza utvrdjuje koje elemente web sajta treba izmeniti kako bi svoje posetioce pretvorili u kupce.
Znak #3: Vaš sajt gubi pozicije na google-u
Da li je vaš sajt iznenada nestao sa 1. strane pretrage?
Navikli ste na dobro rangiranje svog web sajta, na telefonske pozive i porudžbine koje ste imali kao rezultat toga. Novi klijenti su pristizali i vaša firma je napredovala.
Ali sada je sve to nestalo, ili se značajno smanjilo.
Proveravate svoj web sajt i vidite da je sve u redu, ne primećujete neke promene. Zašto je onda došlo do pada, kako je to moguće?
Postoji mnogo razloga za pad u rangiranju sajta, ali sledeći su najvažniji:
Tehnički problemi na sajtu – Ovo se dešava češće nego što mislite. Kada web developeri rade na vašem sajtu i vrše izmene u dizajnu ili samom programskom kodu, te izmene mogu da utiču na samu strukturu sajta.
A možda ste i vi sami pokušali da ubacite neku sliku ili tekst i slučajno izmenili nešto što nije trebalo. Detaljna SEO analiza vam u ovom slučaju može pomoći.
Konkurencija – Možda ste zadovoljni svojim web sajtom i ne obraćate previše pažnje na njega. Ne dodajete novi sadržaj, i nikog niste angažovali oko njegovog održavanja.
To ne znači da vaši konkurenti rade isto što i vi. Naprotiv, konkurencija je na današnjem kompetitivnom tržištu veoma aktivna. Ako ne ulažete u sajt, konkurenti će vas vremenom prestići.
Google penali – U ovom slučaju dolazi do velikog pada u rangiranju. Google kažnjava sajtove koji pokušavaju da se rangiraju na nedozvoljene načine, kao što je brza izgradnja nekvalitetnih linkova ka sajtu.
Takodje je duplirani sadržaj na web sajtu dobar razlog za ‘kaznu’. SEO revizija utvrdjuje izvor problema, a praćenjem google preporuka izbegavate kazne u budućnosti.
Loš web hosting – Ova vrsta problema se najteže otkriva, i kompleksna je za rešavanje. Ako ste prešli na jeftiniji hosting, može doći do pada u brzini odziva sajta, i time do izmene ponašanja korisnika.
A to je signal za google da je vaš web sajt nepouzdan. Loš web hosting može da ima i probleme sa keširanjem, što prouzrokuje niz problema sa sajtom, pa i sa njegovim rangiranjem.
Pad u rangiranju sajta je ozbiljan problem za svaku firmu. SEO revizija otkriva razloge i sprečava gubitak poverenja kod vaših klijenata.
4 činjenice koje vam druge SEO agencije neće otkriti
Dani loše SEO optimizacije nisu prošli.
I to je nesreća za naše tržište, gde je potreba za kvalitetnom izradom sajta i optimizacijom u stalnom porastu. Mnoge SEO agencije nude istraživanje ključnih reči, optimizaciju programskog koda, izgradnju linkova i izradu mesečnih izveštaja.
Ali to je samo deo optimizacije za google, i postupci u ovom procesu se ne otkrivaju u potpunosti klijentima, tj. vama.
A tajna uspešne optimizacije sajta uopšte i nije tajna.
SEO optimizacija donosi uspeh ako se fokusira na potrebe posetilaca web sajta, i ako odgovara na njihova pitanja temeljno i na jednostavan način. Treba se fokusirati na mušterije i preduzeti korake da se web sajt visoko rangira na pretraživačima, i to je dovoljno za uspeh.
Industrija optimizacije i marketinga napreduje brzo i pri tome treba shvatiti da je optimizacija web sajta proces, a ne jednokratna usluga.
SEO konsultacije pružaju informacije i edukuju vlasnike sajtova o kreiranju sadržaja, administriranju sajta, marketingu i stvaranju prijatnog okruženja za korisnike.
Najvažnije činjenice koje SEO agencije izbegavaju da vam kažu su:
Činjenica #1: SEO optimizacija nije magija
SEO optimizacija je kompleksna oblast i menja se gotovo svakodnevno.
Ali sve informacije o tome mogu se pronaći na internetu, i svako ko je spreman da uloži nebrojene sate u učenje i savladavanje ove oblasti marketinga, može to i učiniti. Ukoliko ozbiljno želite da savladate SEO, sve informacije su vam lako dostupne.
Da li to znači da ne treba da plaćate za SEO?
Naravno da ne – kada plaćate optimizaciju sajta ili SEO analizu, vi plaćate nekome ko je već uložio dosta vremena u savladavanje SEO tehnika, i izveo na stotine eksperimenata u ovoj oblasti.
Činjenica #2: Nijedna SEO agencija ne zna sve
Kao što smo već rekli, SEO je ogromna oblast za proučavanje. I svako ko kaže da zna sve o tome, jednostavno ne govori istinu.
Kako se pejzaž optimizacije sajta stalno menja, nikad ne znamo šta nas čeka iza ugla. Google menja svoj algoritam koji rangira sajtove u proseku više od jednom dnevno, odnosno preko 600 puta godišnje.
Zato se svaka ozbiljna SEO agencija specijalizovala za odredjenu oblast SEO optimizacije, i trudi se da održi korak sa svim što google postavi pred nju kao izazov.
Činjenica #3: Komercijalne namere korisnika
Komercijalne namere posetilaca sajta ili commercial intent su najbitnija stvar koju uzimamo u obzir kada se stvara sadržaj sajta i radi optimizacija.
Sam kvalitet tekstova jeste bitan, ali ako tekst nije stvoren sa namerom da se proda odredjena roba ili usluga, onda web sajt ne ispunjava svoju svrhu.
Pri optimizaciji tekstova uzimamo u obzir nameru korisnika da izvrši odredjenu transakciju. Bilo da je u pitanju kupovina ili raspitivanje o uslugama, kao i bilo koja vrsta akcije koja može da vodi do prodaje.
Tekstovi na sajtu koji imaju snažnu komercijalnu nameru predstavljaju efikasan način da posetioce pretvorimo u kupce.
Činjenica #4: Izgradjujte odnose, ne linkove
Izgradnja linkova je jedna od tehnika optimizacije sajta. Što više kvalitetnih linkova vodi ka vašem sajtu, utoliko se on bolje rangira.
Šta je ovde problem?
Linkovi sa raznih foruma i direktorijuma su lošeg kvaliteta, zbog niskog autoriteta takvih sajtova.
Takvi linkovi samo nanose štetu vašem sajtu i obaraju mu rejting. A do kvalitetnih linkova je izuzetno teško doći, jer nijedan web master neće vam dati link ka sajtu tek tako.
Rešenje je u izgradnji dobrih odnosa sa ljudima koji stoje iza kvalitetnih sajtova, a sa kojih vam je potreban link. Ostavljanje kvalitetnih komentara na njihovom blogu i praćenje na društvenim mrežama su samo neke od tehnika koje će vas približiti ovim uticajnim ljudima.
Najvažnija osobina SEO agencije je iskrenost.
Koje su jake, a koje slabe strane jedne firme za optimizaciju?
Sa tim treba da budete upoznati, i sav postupak SEO analize treba da vam bude objašnjen na razumljiv i jednostavan način.
Cilj SEO agencije je da kroz analizu i konsultacije izgradi jaku osnovu na kojoj će počivati vaš web sajt, i da vam pomogne da ostvarite svoje poslovne ciljeve.
Ako SEO agencija misli samo na novac, neće misliti na uspeh vašeg web sajta.
7 najvažnijih faktora SEO analize
Šta je cilj SEO konsultacija?
Da obezbedi veći broj posetilaca vašem web sajtu, poboljša njihovo korisničko iskustvo i prati rezultate poboljšanja.
Osnovu konsultacija predstavlja SEO analiza ili SEO revizija, i od njenog kvaliteta zavisi i uspeh samih konsultacija. Profesionalna SEO analiza web sajta pronalazi propuste u dizajnu i optimizaciji i daje kompletnu listu stvari koje je potrebno ispraviti.
Koliko je kvalitetan i dobro optimizovan sajt važan za svaki biznis govori i sledeća činjenica – kupci kada obavljaju kupovinu informišu se o radnji gde žele da ostave svoj novac, i to:
- 87% prvo potraži informacije na internetu pre kupovine
- 79% dok se nalaze u radnji
- 35% nakon posete radnji
Prethodni grafikon nam govori sledeće:
Ako je vaš web sajt kvalitetno optimizovan i dobro se rangira na google-u, kupci će izabrati vas umesto vaše konkurencije.
Da bi se to i desilo, mora se obratiti pažnja na najvažnije faktore analize:
- Analiza ključnih reči
- Analiza konkurencije
- Tehnička analiza
- Analiza web stranica
- Analiza sadržaja
- Analiza korisničkog iskustva
- Analiza linkova
Objasnimo ukratko svaki od ovih faktora:
Faktor #1: Analiza ključnih reči
Analiza ključnih reči utvrdjuje da li fraze koje se koriste u tekstovima doprinose boljem rangiranju sajta, i otkriva nove ključne reči koje su neiskorišćene.
Analiza ključnih reči je osnova svega što radimo online: traženje informacija preko google-a, pisanje tekstova za web, SEO optimizacija i internet marketing. Ono što ih čini toliko važnim je to da ih koriste i korisnici kako bi došli do vašeg sajta, i internet pretraživači.
Koje ćemo fraze izabrati zavisi od ciljeva koje imamo. To nije samo lista nekih termina, već lista reči i rečenica koje korisnici kucaju u svoj pretraživač kada traže odredjenu robu ili usluge.
Faktor #2: Analiza konkurencije
Analiza konkurencije nam pre svega pomaže da utvrdimo da li je naš izbor ključnih reči ispravan, kao i da oblikujemo našu marketinšku strategiju.
Na ovaj način saznajemo šta konkurenti rade na svojoj online promociji, koje su njihove jake i slabe tačke i kako sve to možemo da iskoristimo u svojoj kampanji. Čak i firme koje su dugo na tržištu mogu da kroz analizu konkurencije utvrde put svog prošlog i budućeg razvoja.
Ova analiza nam pokazuje kakav sadržaj konkurentskih sajtova ima uspeha, na koji način održavaju svoju poziciju na google-u, i u kojim oblastima možemo da se takmičimo sa njima.
Faktor #3: Tehnička analiza
Tehnička analiza otkriva tehničke probleme na web sajtu koji loše utiču na korisničko iskustvo i negativno se odražavaju na rangiranje.
Tehnički SEO se razlikuje od drugih vrsta optimizacije, i da bi se odradio profesonalno moraju se poznavati osnove kodiranja i načini funkcionisanja servera. To je skup veština koji nam omogućava da govorimo jezik google robota koji svakodnevno indeksiraju internet.
Ovom vrstom analize utvrdjujemo kolika je brzina našeg sajta, da li je prilagodjen mobilim uredjajima, da li je sajt pravilno indeksiran, postoji li duplirani sadržaj i da li ima neispravnih linkova na našim web stranicama.
Faktor #4: Analiza web stranica
Analiza web stranica utvrdjuje da li je svaka strana web sajta efikasno optimizovana oko odredjenih ključnih reči.
Optimizacija web stranica ili on page SEO predstavlja jedan od stubova čitave SEO kampanje. Ona pomaže google-u da bolje razume naš web sajt, i da utvrdi da li je sadržaj na stranici relevantan za korisnike koji su do njega došli ukucavanjem u pretraživač odredjene ključne reči.
Ova analiza podrazumeva optimizaciju meta naslova, meta opisa, svih naslova u tekstovima, sredjivanje internih linkova, i posebno optimizaciju samih tekstova na sajtu.
Faktor #5: Analiza sadržaja
Analiza sadržaja nam pokazuje da li strategija izgradnje sadržaja deluje, i šta je potrebno ispraviti da bi izvukli maksimum iz naših tekstova.
Revizija sadržaja sajta je proces koji oduzima najviše vremena prilikom SEO analize, i ujedno je i najvažniji. Svi delovi SEO optimizacije mogu da budu izvedeni savršeno, ali ako je sadržaj sajta loš, rezultati optimizacije izostaju.
Sadržaj web sajta (tekstovi, slike, video, ..) treba da bude unikatan, koristan, informativan, i bolji od konkurencije u svakom pogledu. Samo takvim tekstovima se stiže do 1. strane google-a.
Faktor #6: Analiza korisničkog iskustva
Analiza korisničkog iskustva nam otkriva kako se korisnici snalaze na web sajtu i kako reaguju na njegov sadržaj.
Web sajt koji treba da ispunjava vaše potrebe izgleda vizuelno privlačno, informativan je i lak za navigaciju. Time se kreira prostor kome korisnici mogu jednostavno da pristupe, lako da ga razumeju i koriste.
Ponašanje korisnika možemo da pratimo preko našeg google analytics naloga, i to preko sledećih parametara: koliko dugo se korisnici zadržavaju na sajtu, koje stranice posećuju, da li se više puta vraćaju na sajt, i na koji način su došli do sajta.
Faktor #7: Analiza linkova
Analiza linkova utvrdjuje jake i slabe strane povratnih linkova, odnosno linkova koji vode sa drugih sajtova ka našem web sajtu.
Povratni linkovi su od velikog značaja za rangiranje sajta, jer mu podižu autoritet i značaj. To je snažan signal za google da takav web sajt vredi da se nadje u vrhu pretrage. Pri tome treba voditi računa da ti linkovi dolaze sa kvalitetnih sajtova, u suprotnom štete vašoj poziciji na google-u.
Pri reviziji linkova pažnja se obraća na relevantnost (da dolaze sa srodnih sajtova), autoritet (da dolaze sa sajtova sa visokim rejtingom) i na njihovu raznovrsnost.
SEO analiza je moćan alat koji održava vaš web sajt u savršenoj kondiciji.
Kako SEO konsultant pomaže vašoj firmi
Zavisi..
Nisu svi SEO konsultanti isti.
Mi smo svi različite ličnosti i nudimo različite stvari svojim klijentima. Postavite sebi sledeće pitanje:
Da li SEO konsultant želi da upozna vas i vašu kompaniju, kako doživljava svoj posao i da li ima visoku radnu etiku?
Važno je da vaš konsultant bude fokusiran na rad i da bude iskren. Jer SEO optimizacija sajta je kompleksna oblast koja vremenom postaje sve složenija, i potreban vam je neko ko će znati da odgovorno i profesionalno obavi SEO analizu vašeg web sajta.
SEO konsultant koji je kreativan i ima tehničko znanje daje vam merljive rezultate svog rada, i opravdava sredstva koja ulažete u SEO reviziju i optimizaciju sajta. On postavlja osnovu za razvoj vaše firme, ostvarivanje zadatih ciljeva, i daje vam snažnu kompetitivnu prednost.
A najviše od svega vam štedi vreme, koje možete da posvetite daljem razvoju firme, svojim prijateljima i porodici.