Izrada Sajta

Kako da poboljšate poslovanje i povećate zaradu

Činjenice koje razumeju samo poslovni ljudi

Vodjenje sopstvenog biznisa je izazov.

Pogotovo u današnje vreme, kada je opstanak svake firme neizvestan..

Ali šanse vam se povećavaju ako umete da se prilagodjavate promenama.

Svako ko zna kako da reaguje na izazove tržišta opstaje, i uspešno se nosi sa konkurentima.

Izrada Sajta - Par činjenica koje razumeju samo poslovni ljudi

Usvajanjem novih načina poslovanja osiguravate napredak svoje firme, kao i prosperitet svoje porodice.

Zato je profesionalna izrada sajta za firmu od izuzetne važnosti, jer na taj način privlačite nove kupce i klijente, i povećavate zaradu. U suprotnom stvarate rizik po svoj biznis, jer konkurencija ne miruje i koristi sve prednosti internet marketinga.

Ako nemate svoju internet prezentaciju, ogroman broj vaših potencijalnih klijenata neće znati ni da postojite. A to vam nanosi značajne gubitke.

Čak i ako neki kupci znaju za vašu firmu, ukoliko nemate web sajt neće vas smatrati kredibilnim. Vi niste za njih kompanija od poverenja.

A od takvih firmi se ne kupuje.

Po svim relevantnim istraživanjima tržišta, ogromna većina kupaca potrebnu robu i usluge prvo traži na internetu. A tu glavnu ulogu igra sopstveni poslovni web sajt.

Da li je to uticalo na svest preduzetnika o potrebi za sajtom?

I da i ne – jer pojedini poslovni ljudi i danas smatraju da im izrada web sajta nije potrebna. Verovatno i znate neke kojima dobro ide i bez internet prisustva. Ali, jeste li se ikada zapitali koliko bi im bolje išlo u poslu ako bi imali svoj web sajt?

Poprilično bolje.

Zašto onda neke firme razmišljaju drugačije?

5 razloga zašto firma nema web sajt (i trpi gubitke)

Da li i vi imate sopstveni biznis ili firmu, a nemate web sajt? Ili mislite da vam je izrada sajta nebitna i nepotrebna stavka u budžetu?

Ako su odgovori na ova pitanja potvrdni, onda je to kao da vaša firma i ne postoji.

Skoro svako ko vodi sopstveni biznis a nema sajt, navodi sledeće razloge:

  • Web sajt nije bitan za posao kojim se bavim (32%)
  • Cena izrade internet sajta je visoka (30%)
  • Koristim društvene mreže jer je to isto, a jeftinije (12%)
  • Troškovi održavanja web sajta nisu mali (11%)
  • Nemam dovoljno tehničkog znanja (10%)
Zašto je svaki od ovih razloga pogrešan?

Greška #1: Web sajt nije bitan za posao

Mislite da vaš biznis može bez online prezentacije?

Bez obzira na posao kojim se bavite, koje proizvode prodajete ili kakve usluge nudite, da bi ostvarili zaradu potrebne su vam mušterije.

A kako većina vaših potencijalnih mušterija pretražuje internet u potrazi za onim što vi nudite, morate biti online. Morate negde na internetu imati makar kontakt podatke i opis vaše delatnosti.

A za to je najbolji sopstveni web sajt. Makar imali i svega nekoliko klijenata godišnje, uvek će neko na internetu tražiti baš ono što imate u ponudi. A vaše je da im to omogućite i time steknete nove klijente.

Kvalitetno dizajniran i optimizovan web sajt predstavlja osnovu svakog biznisa – on brendira vašu firmu i dovodi vam nove klijente.

Greška #2: Cena izrade sajta je visoka

Prodaja sajtova može da bude isplativ posao.

Zato svačega ima na tom tržištu, od amatera do vrhunskih profesionalaca. Izrada kompleksnog web sajta koji je savršeno dizajniran i optimizovan zaista košta. To donosi najbolje rezultate, ali nije svakome potreban najmoderniji sajt sa gomilom opcija.

I zapitajte se koliko vas u stvari košta to što nemate web sajt?

Ti troškovi su mnogo veći nego troškovi Izrade sajta. To su takozvani skriveni troškovi, koji nastaju zbog izgubljenih mušterija jer nisu mogli da vas pronadju na internetu.

Cena izrade sajta može prilično da varira, ali izborom pravog web developera možete dobiti vrhunski web sajt koji vam neće pojesti čitav budžet za marketing. 

Greška #3: Fejsbuk radi isto što i web sajt, a ne košta

Društvene mreže predstavljaju alat za reklamiranje, dok vam web sajt daje kredibilitet.

Vaš sajt je potpuno u vašem vlasništvu, i možete sami odlučivati kako će da izgleda. Na društvenim mrežama nemate taj luksuz, a i one pre svega predstavljaju način da povećate broj posetilaca svog sajta.

Sopstveni web sajt daje vrednost vašoj firmi i povećava poverenje vaših klijenata.

Pa da li biste svoju robu radije izložili u sopstvenoj ili u tudjoj radnji?

Društvene mreže su ta druga radnja, gde neko drugi odredjuje pravila. Imati profil na društvenoj mreži umesto web sajta je jednostavno neodgovorno.

Društvene mreže su odličan način za reklamiranje, ali ne mogu da zamene sajt – samo web sajt može da vas predstavi kao ozbiljnu firmu. 

Greška #4: Održavanje web sajta je skupo

Profesionalna izrada web stranica je samo početak vašeg internet nastupa.

Kada je web sajt gotov, treba ga i održavati, a vremenom i unapredjivati kako bi ostali konkurentni. Održavanje obuhvata godišnje plaćanje hostinga, obnavljanje domena, redovni backup (pravljenje sigurnosnih kopija sajta), proveru i sredjivanje programskog koda.

Mislite da zbog svega ovoga odustanete od izrade sajta?

Dobit koju ostvarujete online prisustvom je isuviše značajna da bi odustali. A i svi ovi troškovi nisu nikada bili niži. Obnavljanje domena na godišnjem nivou nije skupo, a cene hostinga su niže nego ikada.

Korišćenje CMS sistema kao što je WordPress dodatno snižava cenu održavanja.

WordPress možete u vrlo kratkom roku naučiti i da sami održavate, a ako to ne želite ili jednostavno nemate vremena, mesečna cena održavanja sajta je kod nas sasvim povoljna.

Održavanje sajta je uslov da vaš web sajt uvek bude spreman za sve izazove tržišta – a to vas postavlja ispred konkurencije. 

Greška #5: Nemam tehničko znanje

Izrada web sajtova većini predstavlja nešto nepoznato, i previše komplikovano.

Pogotovu kada pomisle na tehnički deo, i to često izaziva nepoverenje i odbojnost. Taj nedostatak tehničkog znanja ne treba da vam bude prepreka, jer zato i postoje firme kojima je izrada internet prezentacija osnovna delatnost.

Od ključne je važnosti da odaberete pravi web dizajn studio, zato što ćete uz njihovu pomoć lako razumeti osnove na kojima počiva vaš novi web sajt. A tako ćete imati i veću kontrolu nad svojim sajtom, i nad samim procesom izrade.

I znaćete šta sve može da se odradi i po kojoj ceni.

A uzajamno poverenje može da znači saradnju na duže staze, što vam daje sigurnost, jer imate nekoga ko će uvek biti tu da vam pomogne.

 

Pro Savet​

Karastojković Saša - SEO Optimizacija, Internet Marketing, Dizajn, Copywriting

Nemati web sajt u današnje vreme znači biti pregažen od konkurencije.

Sve predrasude o tome da je izrada sajta preskupa, a sajt težak za održavanje i u suštini nepotreban, jednostavno nisu istinite.

Naprotiv:

Posedovanje poslovnog sajta vašim potencijalnim kupcima govori da ste ozbiljna firma koja misli na potrebe svojih klijenata.

Sada sigurno razumete zašto su navodni ‘razlozi’ za neimanje web sajta neopravdani.

Ali to nije sve:

Danas ljudi za informacijama tragaju pre svega na internetu. Jer koji je glavni razlog pretrage interneta?

To je pronalaženje potrebnih informacija.

Istraživanja pokazuju da 80% ljudi u Srbiji kada reši da kupi neki proizvod ili uslugu, prvo ide na internet kako bi se informisali o ponudi i cenama.

5 najvažnijih razloga zašto vam je potreban web sajt

5 razloga zašto firma treba da ima web sajt [i posluje uspešno]

Posedovanje sopstvene firme svakog poslovnog čoveka ispunjava ponosom.

Firma vam omogućava da sami odredjujete svoje radno vreme, i da birate sa kim želite da poslujete.

Ali, tu je plaćanje raznih računa, isplata doprinosa, pronalaženje novih klijenata..

Zašto bi onda novac trošili na web sajt?

Razlog #1: Smanjenje troškova

Pre svega, sopstveni web sajt vam smanjuje troškove održavanja firme.

Ako firma nema svoj web sajt, najčešći razlog je mišljenje da je izrada internet sajta skupa. Ali ulaganje u sajt u stvari smanjuje ukupne troškove firme.

Navedimo par primera:

  • Na svom web sajtu možete odgovoriti na sva najčešća pitanja koje vam mušterije postavljaju, i tako smanjiti broj potrebnih operatera.
  • On vam pomaže da značajno smanjite potrebu za raznim štampanim materijalima, kao što su brošure, uputstva i garancije.
  • Web sajt vam smanjuje i račun za telefon, jer ćete većinu poslovne komunikacije obavljati preko svog profesionalnog emaila, koji je vezan za vaš sajt.
  • Možete se odlučiti i da otvorite internet prodavnicu i bavite se online trgovinom, čime izbegavate sve troškove oko otvaranja i održavanja radnje na nekoj fizičkoj lokaciji.

Ali najvažnije od svega – web sajt predstavlja najjeftiniju reklamu.

Razlog #2: Najjeftinija reklama za firmu

Očigledno je da promocija web sajta košta mnogo manje nego reklamiranje firme na televiziji, radiju ili u novinama. I daje značajno bolje rezultate.

Ne zaboravite:

U današnje vreme velika većina kupaca pretražuje internet za potrebnom robom i uslugama.

Najbolje od svega je da vaš web sajt radi za vas danonoćno – bilo da ste na odmoru ili spavate. On ne poznaje geografske granice i nema radno vreme. To je radnja koja radi 24h dnevno, 7 dana u nedelji, 365 godišnje.

I stalno stvara profit.

Web sajt promoviše vašu firmu 24h dnevno: nijedan zaposleni to nije u stanju

Razlog #3: Najbrži način do većeg broja klijenata

Da li se sećate kada ste poslednji put listali novine ili žute strane u potrazi za nekom uslugom, sa nadom da ćete brzo pronaći ono što vam je potrebno?

Ne sećaju se ni vaši potencijalni klijenti..

Kako danas i preko 80% kupaca robu prvo traži na internetu, jasno je da izrada web sajta predstavlja veliku prednost u poslovanju.

Kupci više ne odlaze u kupovinu sa papirićem u ruci. I nemaju više ni vremena za to.

Danas oni jednostavno pretražuju internet, uporedjuju cene i donose odluke o kupovini. Još ako imate dobro optimizovan i kvalitetno dizajniran web sajt, eto vama novih klijenata i prilike za zaradu.

Razlog #4: Najbolje rešenje za Izgradnju reputacije

Po istraživanju poznate kompanije Verisign, 84% potrošača veruje da firma koja ima web sajt, ima i kredibilitet.

Takvim firmama se više veruje i izgledaju ozbiljnije.

Kupci žele da znaju da li ste dovoljno stabilni da imate sopstveni web sajt.

Na sajtu vi kupcima opisujete usluge ili robu koju nudite, i pomažete im da bolje razumeju vašu kompaniju.

Člancima koje pišete na sajtu vi pokazujete svoje znanje i iskustvo u poslu, i stvarate poverenje. Na taj način gradite autoritet i reputaciju, odvajate se od drugih firmi iz branše i stičete nove klijente.

Razlog #5: Analiza tržišta

Zar ne bi bilo sjajno da imate listu ljudi kojima su potrebne vaše usluge?

Može, ako imate web sajt.

Profesionalna Izrada sajta vam omogućava da sakupljate email adrese zainteresovanih klijenata, kao i razne druge podatke o njima – to se radi preko kontakt forme na sajtu, ili uz pomoć newsletter-a. A na osnovu tih informacija, možete im slati emailove sa raznim ponudama i popustima.

Ovo je definitivno prodaja robe i usluga koja daje najbolje rezultate.

Pored svega ovoga, korišćenjem raznih alata za analizu web sajtova možete saznati mnoštvo podataka o posetiocima sajta, i na osnovu toga prilagodjavati njegov sadržaj:

  • Demografske podatke posetilaca vašeg sajta
  • Kako posetioci pronalaze vaš web sajt
  • Dnevni / Nedeljni / Mesečni broj posetilaca
  • Koje stranice sajta posećuju
  • Koliko vremena provode na svakoj stranici

Kao i mnoge druge podatke koji će vam omogućiti da svoju poslovnu ponudu predstavite na najbolji mogući način.

Kako da izradite web sajt i sačuvate svoj novac

Kako da izradite web sajt i sačuvate svoj novac

Ako ste krenuli u izgradnju sopstvenog biznisa, svaka informacija o vama i vašoj firmi je od kritične važnosti.

Zato je izrada web sajta za firmu jedna od prvih stvari koju trebate imati na svojoj listi prioriteta. Jednostavno morate imati svoj web sajt kako bi vas potencijalne mušterije mogle lakše pronaći. Bilo kakav web sajt je bolji nego nemati sajt.

Ali, da li je baš tako?

Skoro da je tako – jer loše odradjen sajt može čak i negativno uticati na vašu reputaciju.

Na žalost, većina firmi za izradu sajtova nema potreban kvalitet koji bi garantovao da će vaš novi web sajt ispuniti svoju funkciju i privući nove klijente.

Isuviše je česta pojava da vlasnik firme plati jeftino i dobije loš web sajt, izradjen od strane neiskrene i nekvalifikovane firme za web dizajn.

Ali ne mora uvek da neiskrenost bude u pitanju, često se dešava da web dizajn studio nema iskustva, a ni potrebno znanje da bi odradio ono za šta se reklamira.

Pro Savet​

Karastojković Saša - SEO Optimizacija, Internet Marketing, Dizajn, Copywriting

Najbolji način da ocenite web dizajnera je da proučite njegov sajt:

Da li vam se svidja dizajn, da li se snalazite na tom sajtu i lako pronalazite željene podatke?

Ako je njegov sajt odradjen profesionalno, možete da očekujete da će takva biti i vaša internet prezentacija.

Ko god vam ponudi kompletnu izradu web sajta za 100€ ili 200€ on jednostavno ne može da vam izradi kvalitetan web sajt , i onda vaša zarada od sajta izostaje.

Evo i zašto:

Niska cena znači da se zarada ostvaruje na većem broju odradjenih sajtova, i zbog toga dizajner ne može da vašem sajtu posveti potrebno vreme.

Takva cena ne motiviše, naprotiv – kako bi vi radili kada bi svoj proizvod ili uslugu prodavali daleko ispod cene?

Niska cena skoro uvek je sinonim za loš kvalitet – i to ne važi samo za izradu sajtova.

Danas skoro svako može da vam izradi web sajt korišćenjem gotovih šablona koji se lako mogu naći na internetu. To nije dobro jer je vaša kompanija jedinstvena, i sigurno želite da imate unikatan sajt koji će vas predstavljati na najbolji način.

Šabloni vam to ne mogu pružiti.

Mnogi koriste i WordPress za izradu jeftinih sajtova, ali to ne znači da je takav sajt kvalitetan ili da može da pokrene vašu firmu i predstavi je na pravi način.

Za tako nešto potrebno je široko znanje iz oblasti programiranja, optimizacije i marketinga kako bi vaš WordPress sajt bio odradjen profesionalno. Jedino skupom svih ovih veština je moguće napraviti sajt koji donosi profit.

Zato je jako bitno da se izrada internet stranica poveri pravoj firmi.

Profesionalno dizajniran i tehnološki dobro odradjen web sajt daje vam prednost nad konkurencijom, unapredjuje poslovanje i gradi reputaciju.

5 koraka do sajta koji donosi zaradu

Do sada smo govorili o potrebi svake firme za web sajtom i koje značajne dobitke donosi.

Ali kako se odvija sama izrada sajta?

Kakav je to proces i kako vi učestvujete u tome? Naravno da je vaša uloga kao budućeg vlasnika sajta – ključna.

Vi ste tu da firmi za web dizajn kažete šta želite, i da usmeravate postupak izrade sajta do njegovog završetka.

Ukoliko želite da saradjujete sa nama na izradi vašeg web sajta i time izbegnete nepotrebne rizike, sigurno vas zanima kako čitav proces protiče. Koji su glavni koraci koje preduzimamo i šta možete da očekujete?

Iako je izrada web stranica drugačija za svakog klijenta posebno, skoro svaki projekat podrazumeva sledeće:

Korak #1: Razgovor sa klijentom

Izrada web sajta - Razgovor sa klijentom

Dobra komunikacija izmedju web developera i firme za koju se sajt izradjuje je od presudnog značaja za uspeh web sajta.

Kada stupite u kontakt sa nama, prvo što treba da znamo su odgovori na sledećih par pitanja:

  • Kojoj industrijskoj grani vaša firma pripada?
  • Da li se bavite prodajom proizvoda ili usluga?
  • Gde se vaša kompanija nalazi?
  • Ko su vaši klijenti?

Ove, kao i druge informacije o vašoj kompaniji nam pomažu da stvorimo sliku kakav web sajt bi vam najviše odgovarao i kojom vrstom dizajna možete najbolje izaći u susret klijentima.

Od toga čime se bavite i ko su vaše mušterije zavisi izgled sajta, kao i vaš čitav online nastup.

Sledeća bitna pitanja su:

  • Zašto vam je potreban web sajt?
  • Koje ciljeve treba da postigne?
  • Ko će biti posetioci vašeg sajta?

Svakome je izrada sajta najbitnija zbog povećenja profita.

Ali vi možda želite i da obezbedite online podršku svojim klijentima, da objavljujete najnovije vesti koje se tiču vaše firme, ili možda da privučete nove poslovne partnere?

Odgovori na sva ova pitanja su važni kako bi utvrdili način na koji će vam web sajt pomoći da ostvarite svoje ciljeve.

A na osnovu toga utvrdjujemo strategiju i planiramo pravljenje sajta.

Korak #2: Planiranje izrade sajta

Izrada web stranica - Planiranje izrade sajta

Još jedan važan korak u nizu je planiranje dizajna i tehničkih detalja izrade sajta. Ali, pre toga moramo utvrditi vaš budžet, odnosno koliko želite da uložite u svoj sajt?

To je jedno od najvažnijih pitanja, jer od njega zavisi koliko će sajt imati strana i koje će sve funkcionalnosti biti ugradjene u njega. Naravno, bez obzira na vaš budžet, svaki sajt kome posvetimo svoje vreme izradjujemo kvalitetno, uz pomoć najsavremenijih tehnologija i principa.

Šta radimo nakon utvrdjivanja budžeta?

Sledeći korak je registracija domena i web hosting izbor. Da bi krenuli sa planom izrade sajta, potrebno je da nam prethodno dostavite sav potreban materijal koji će se naći na sajtu – sve tekstove, slike, dijagrame ako ih ima, možda i neki video zapis.

Ukoliko nemate nešto od ovoga, tu vam onda možemo izaći u susret i obezbediti kvalitetne slike, ili napisati profesionalne tekstove koji su vam potrebni. Ali to ne ulazi u cenu izrade sajta, već spada u posebne usluge koje takodje imamo u ponudi.

Šta kada smo sve ovo utvrdili?

Onda izradjujemo mapu sajta – ona opisuje kako je sadržaj vašeg web sajta organizovan.

Tako utvrdjujemo odnos različitih delova sajta, i kako će krajnji korisnik pristupati sadržaju. Pri tome se trudimo da krajnji rezultat bude prijatno korisničko iskustvo i laka navigacija na sajtu.

Korak #3: Web Dizajn

Web Dizajn - Tajna izrade profesionalnog web sajta

Tokom faze dizajna web sajt počinje da poprima svoj oblik. Ovo je faza u kojoj najviše uživamo, a i naši klijenti vole trenutak kada otkrijemo gotov dizajn.

Izgled i funkcionisanje sajta odredjujemo na osnovu prethodno opisanih koraka, uz još jednu bitnu stvar:

To je izbor sajta na internetu koji vam se dopada.

Potrebno je da pronadjete jedan, ili još bolje nekoliko web sajtova čiji vam se izgled svidja. Šta vam od elemenata i funkcija na tom sajtu odgovara, a šta ne?

Naravno, te sajtove ne kopiramo, već nam samo služe kao smernice.

Nakon toga krećemo sa dizajniranjem, direktno u WordPress-u. To je CMS (Content Management System) sistem koji se pokazao kao najbolje i najbrže rešenje za izradu sajtova.

Proces dizaniranja web sajta započinjemo odabirom dominantne boje sajta, koja treba da odslikava vaš biznis i pošalje odgovarajuću poruku klijentima. Zatim sav sadržaj (tekst i slike) zauzimaju svoje mesto – krećemo da odredjujemo njihov odnos, kao i raspored svih elemenata na sajtu.

Pri tome su nam stalno na umu vaše mušterije i uspeh vašeg sajta.

Kada je web dizajn gotov, prikazujemo vam web sajt i na osnovu vaših predloga doradjujemo ili menjamo sve što je potrebno.

Ovo radimo dok ne budete u potpunosti zadovoljni izgledom svog sajta.

Korak #4: Izrada sajta wordpress

Izrada sajta wordpress - Ko još želi običan web sajt

Izrada sajta u wordpressu je naš izbor – koristimo isključivo ovaj CMS kada je izrada web prezentacija u pitanju.

Zašto baš WordPress?

WordPress CMS je open source sistem za kontrolu sadržaja koji trenutno pokreće 30% svih sajtova na svetu. Ovom projektu je doprinelo desetine hiljada programera iz celog sveta i svakim danom je sve razvijeniji i stabilniji.

WordPress platforma primenjuje najnovije programerske tehnike i omogućava razvoj fleksibilnih web sajtova koji prate moderne standarde. Ogroman broj programera koji razvijaju WordPress čine ovaj CMS sistem izuzetno stabilnim i pogodnim za izradu najraznovrsnijih web aplikacija.

Izrada wordpress sajtova je danas u trendu, i to sa razlogom:

  • 30% svih sajtova na svetu koristi WordPress
  • 50.000 WordPress sajtova se objavi svakog dana
  • 409 miliona ljudi dnevno poseti neki WordPress sajt

Evo kako mi to radimo:

Nakon što postavimo WordPress instalaciju na vaš hosting, biramo profesionalnu WP temu koja je najpogodnija za izradu vašeg sajta. Podešavamo je na osnovu zahteva dizajna, a zatim biramo plugin-ove (dodatke koji dodaju nove funkcionalnosti Wordpresu).

Kada ovaj celokupan sistem povežemo i stavimo u funkciju, kreće izrada sajta.

Šta ako želite neke posebne funkcionalnosti?

Ako je potrebno koristimo i druge resurse, kao što su programski jezici JavaScript i PHP, kao i custom HTML i CSS. Sve ove tehnike i programski jezici koje imamo u malom prstu, omogućavaju nam da za vas napravimo web sajt baš onakav kakav želite i kakav vam je potreban.

Web sajt koji će vaše poslovanje podići na viši nivo.

Korak #5: Testiranje web sajta

Izrada web stranica - Testiranje web sajta

Kada je izrada sajta gotova i vaš web sajt se zvanično nadje na internetu, vršimo njegovo testiranje. To je jedan rutinski posao, ali posao koji mora da se odradi besprekorno.

U ovoj fazi proveravamo ispravnost programskog koda i sve linkove na sajtu – svaki link mora biti ispravan i da vodi tamo gde treba.

Obavezno proveravamo i kontakt formu – kako teče unos podataka od strane posetioca sajta, da li se pojavljuju obaveštenja o pogrešnom unosu, da li poruke potencijalnih klijenata stižu na vaš email?

Sveobuhvatno testiranje funkcionisanja web sajta garantuje da će vaše potencijalne mušterije imati prijatno korisničko iskustvo.

A to od potencijalnih kupaca stvara one prave kupce, one koji ostavljaju svoj novac kod vas. A zbog kojih ste i ušli u tu avanturu – izrada sajta za firmu.

Pro Savet​

Karastojković Saša - SEO Optimizacija, Internet Marketing, Dizajn, Copywriting

Izrada sajtova nije jednostavan proces.

Potrebno je dosta vremena i planiranja kako bi se došlo do punokrvne internet prezentacije.

Izrada sajta je kompleksan zadatak koji možemo podeliti na nekoliko celina, koje se medjusobno prožimaju.

Taj proces zavisi od saradnje sa vama i efikasnog plana za izradu web sajta. Na taj način utvrdjujemo smer razvoja i dizajn.

Vaše učešće, kao i naša stručnost, garantuju vam web sajt koji će ispuniti svoju svrhu – brendiranje vaše firme i povećanje profita.

Kako da vaš web sajt funkcioniše besprekorno

Kada je izrada sajta završena i svi elementi se nadju na svom mestu, još uvek nije sve gotovo.

Da bi vaš novi web sajt funkcionisao besprekorno i izdržao test vremena i konkurenciju, potrebno je stalno pratiti njegovo stanje i performanse.

Tu do izražaja dolazi održavanje web sajta.

Održavanje internet sajta je postupak kojim se vrši njegovo redovno ažuriranje. Na taj način, vaš veb sajt će uvek biti u top formi. Time smanjujete i bezbednosne rizike, jer je bezbednost na internetu danas od izuzetne važnosti.

To znači da se redovno mora ažurirati sama WordPress instalacija, kao i plugin-ovi koji su ubačeni. Po potrebi treba ispravljati i ‘peglati’ programski kod, a povremeno i ubacivati dopune teksta ili nove slike, skice i grafikone.

Verovatno se pitate ko je za ovo zadužen?

Pojedini naši klijenti žele sami da rade neke od ovih stvari kao što su ubacivanje teksta, slika ili postova za blog. U to slučaju možete se odlučiti za časove iz osnova rukovanja WordPress instalacijom, koje držimo preko Skype-a.

Već posle jednog ili dva časa možete naučiti da sami ubacujete tekstove i slike na svoj WordPress sajt.

Izgleda jednostavno? I jeste.

WordPress je lak za korišćenje zahvaljujući svom jednostavnom interfejsu – nema više čekanja na programera za vršenje manjih izmena na sajtu.

Ukoliko nemate vremena za ovo, ili želite da vaš web sajt bude u rukama profesionalaca, ne brinite – i ovde vam možemo izaći u susret. Jedna od profesionalnih usluga koje nudimo je i održavanje sajta.

Cena održavanja kod nas je izuzetno povoljna, i vaš web sajt će tako uvek biti u sigurnim rukama.

Šta svako treba da zna o izradi web sajta

Imati web sajt ne znači imati bilo kakav web sajt.

On mora da izgleda dobro. Da jednostavno osvaja na prvi pogled.

Jer to je vaša profesionalna internet prezentacija koja treba da izgradi vaš kredibilitet, i da vam na osnovu toga donosi zaradu. Posetioci sajta treba da brzo pronalaze željene informacije, i da lako dolaze do vaših kontakt podataka.

Naravno, web sajt treba da bude i optimizovan tako da vas kupci mogu pronaći na internetu.

Takodje treba da vam omogući da na jednostavan način možete da vršite manje izmene, kako ne biste morali da baš za svaku sitnicu angažujete web developera.

Izrada sajta u suštini predstavlja traženje pravog balansa izmedju forme i funkcije.

Ako elementi web sajta nisu skladno uklopljeni, a sadržaj nije edukativan i koristan posetiocima, sajt neće ispuniti svoju funkciju.

A takav sajt ne privlači korisnike i ne stvara profit.

Zato treba koristiti prave programske alate i prave ljude. Profesionalan web developer treba da bude dobro upoznat sa ovim konceptom i da kreira web sajt koji delikatno balansira izmedju ova dva elementa.

A krajnji rezultat toga je uspeh vašeg novog web sajta, rast ugleda vaše firme i povećanje profita.