Web Dizajn

Kako da vaš web sajt osvaja na prvi pogled

Sadržaj

Učinite svoj sajt neodoljivim i zavedite svoje klijente


Prvi utisak je najvažniji.

Vaš web sajt je često prvi susret potencijalnog klijenta sa vašom firmom.

Da li želite da bude i poslednji?

Naravno da ne – zato je profesionalan web dizajn od vitalnog značaja za vaš online uspeh.

Da bi obezbedili budućnost svojoj porodici i sebi, morate imati web sajt koji vam dovodi nove klijente.

Posetioci dolaze do vašeg sajta iz odredjenog razloga, i ako im se ne svidi ono što vide, više se i ne vraćaju.

A to vam nanosi značajne gubitke.

Ljudi danas robu i usluge koje su im potrebne traže preko interneta. A potencijalni klijent će svakako pre kupovine uporediti izgled vašeg sajta sa drugim sajtovima.

Loš web dizajn korisnici doživljavaju kao nedostatak kredibilnosti, i ne žele da saradjuju sa takvim kompanijama.

Razmislite i sami:

Ako vam neko ne uliva poverenje, da li biste saradjivali sa njim?

Istraživanja pokazuju da se 90% posetilaca zadržava na sajtu do 7 sekundi. To znači da imate nekoliko dragocenih trenutaka da objasnite ko ste, šta radite i zašto predstavljate najbolji izbor.

90% posetilaca zadržava se na web sajtu do 7 sekundi

Zato je jako važno da vaš web sajt privuče pažnju odmah, na prvi pogled.

Posetioci će radije ostati na sajtu ako je on vizuelno privlačan i interesantan. Privlačan Web Dizajn Sajta momentalno vas predstavlja kao kvalitetnu firmu, kao kompaniju kojoj se veruje.

Zato je bitno da posao dizajniranja i izrade sajta obavi profesionalan Web Dizajn studio.

Šta ovo znači?

Vizuelni i grafički dizajn vašeg sajta izazivaju emocionalnu reakciju. Ukoliko vaš web sajt ne izgleda dobro, tako će vas doživeti i posetioci. Dobar dizajn više nije opcija – to je neophodnost.

Kvalitetan Web Dizajn je ključni sastojak u izgradnji lojalne baze klijenata, u svetu koji je opčinjen lepim stvarima.


Kako da razgovarate sa dizajnerom i sačuvate svoj novac


Da li znate da:

  • 38% posetilaca odlazi sa sajta ako nije privlačan
  • 48% tvrdi da je dizajn najvažniji u utvrdjivanju kredibilnosti firme
  • 80% poslovnih sajtova ne uspeva da povrati sredstva uložena u web sajt
  • 97% web sajtova manjih firmi nisu efikasni

Važnost Web Dizajna u poslovanjustatistika je posledica angažovanja nedovoljno dobrih web dizajnera.

Jer da bi dizajner mogao da kreira web sajt koji će vam donositi zaradu i privlačiti nove mušterije, on mora da razume industrijsku granu kojoj pripadate. I mora da razume vas i vašu firmu.

Razmislite o sledećem primeru:

Rešili ste da kreirate novi web sajt firme, ili da redizajnirate stari. Znate da vam je potreban web dizajner, i pronašli ste jednog na netu.

Evo kako obično izgleda vaš razgovor sa web dizajnerom neke firme za izradu sajtova:

Vi: “Dobar dan, potreban mi je novi web sajt”
Web dizajner: “Možemo da vam izadjemo u susret – šta želite da bude na sajtu?”
Vi: “Mislim da su mi potrebne standardne stvari, npr. naslovna i kontakt strana, kao i stranice o uslugama koje nudimo, i nešto o mojoj firmi”
Web dizajner: “Odlično! To izgleda kao dobar web sajt, nije problem da se odradi”
Vi: “Koliko će to da košta, i koliko vemena vam je potrebno za izradu?”
B: “Pa, cena bi bila 450€, i trebaće mi 15-ak dana da sve završim”
Vi: “Dobro, uklapa mi se u budžet. Kada možete da počnete?”

Vidite li u čemu je problem?

Web dizajner žuri da zaključi prodaju kako bi vas što pre oslobodio viška novca, i pita Vas šta treba da bude na sajtu. Umesto da vas prvo pita zašto vam je web sajt potreban, i da na osnovu toga predloži odgovarajući web dizajn.

Sledeći scenario je već bolji:

Vi: “Dobar dan, potreban mi je novi web sajt”
Web dizajner: “Možemo da vam izadjemo u susret – šta želite da postignete web sajtom?”
Vi: “Želimo da povećamo broj naših klijenata”
Web dizajner: “Zašto?”
Vi: “Zato što ćemo tako da povećamo promet, i poboljšamo prodaju”
Web dizajner: “Još nešto?”
Vi: “Hoćemo i da povećamo broj posetilaca sajta, i možda da krenemo u online trgovinu..”

Kao što vidite, drugi razgovor je fokusiran na vaš biznis i na to šta želite da postignete online nastupom.

I već na osnovu ovakvog ili sličnog razgovora možete pretpostaviti da se radi o profesionalcu. Uglavnom.


Zaštitite svoju firmu: 6 osobina loših dizajnera

Zaštitite svoju firmu - 6 osobina loših dizajnera

Angažovanjem lošeg web dizajnera jednostavno bacate svoj novac.

Kasnije ćete svakako morati da angažujete i platite profesionalan web dizajn studio da ispravlja propušteno.

Kako izbeći ovakvu situaciju?

Jednostavno. Samo obratite pažnju na sledeću listu:


Osobina #1: Naplaćuju premalo


Dobar sajt ne može da se izradi za par desetina evra.

A česte su ponude za izradu sajta ili za web dizajn po toj ili čak nižoj ceni, jer je mnogo dizajnera i firmi koje nemaju kvalitet. Dobar deo naših klijenata dolazi kod nas da ispravljamo to što su takvi ‘stručnjaci’ dizajnirali.

Svi bi, naravno, želeli da ulože u web sajt najviše do 100€, a da im on zaradi milione. I sami znate da koliko platite – tolilko i dobijete.


Osobina #2: Naplaćuju previše


Iznenadili bi se kad bi znali koliko firmi zna da pretera sa cenom.

To su uglavnom poznatije firme za web dizajn, koje pokušavaju da vam na osnovu svoje reputacije izvuku i zadnju paru – neopravdano.

Ovde treba biti pažljiv:

Viša cena bi trebalo da garantuje kvalitet, ali često nije tako. Jasno je svima da dizajniranje 1 web stranice ne može da košta 1000€..

Zato treba konsultovati nekoliko dizajnera, i doneti pravu odluku.


Osobina #3: Teški su za komunikaciju


Da li je u pitanju verbalna ili pisana komunikacija, svejedno.

U razgovoru sa dizajnerom ne treba da se osećate neprijatno.

Ako neko ne ume da vam objasni prednosti i mane odredjenog dizajna, onda neće umeti ni da vam izradi i dizajnira web sajt kakav vam je potreban.


Osobina #4: Ne postavljaju dovoljan broj pitanja


Web dizajner treba da vam postavi dosta pitanja pre nego što krene da radi na projektu.

Sve u vezi vas i vaše kompanije je bitno kada se donosi odluka o budućem dizajnu sajta.

Dizajner treba da zna što više o vašim klijentima i njihovim navikama kako bi na osnovu toga prilagodio dizajn


Osobina #5: Često su nedostupni


Dizajn sajta koji treba da predstavlja vas i vašu firmu je ključan za online uspeh. To znači da u toku tog procesa morate biti u stalnom kontaktu sa dizajnerom.

On je tu da vam izadje u susret kada je potrebno, i da sasluša vaše predloge.

Ako vam se ne javlja na telefon u toku radnog vremena, ili vam ne odgovara na emailove, potražite drugu firmu.


Osobina #6: Dizajner je klinac


Bez obzira na talenat i znanje, život nekog klinca je previše nesredjen da bi vaša firma zavisila od njega.

Vaša budućnost leži u uspehu vaše firme, a to dalje zavisi od kvalitetno dizajniranog web sajta koji privlači nove kupce.

Samo neko stabilan i sa iskustvom vam to može i pružiti.

Dobar dizajn sajta pomaže vašem biznisu u velikoj meri, i kao takav ima i svoju cenu.

Jeftin dizajner vam to ne može pružiti, i ako želite da uspete u poslu ne možete se osloniti na njega. Ali ne smete dozvoliti ni da vam naplate preko mere – kontaktirajte nekoliko firmi za web dizajn i izaberite onu pravu.

Dobar dizajner ima bogato iskustvo, uvek vam je na raspolaganju i prijatan je za razgovor.

Na žalost, mnogi vlasnici firmi ne primete ove znakove na vreme i završe sa web sajtom koji ne ispunjava postavljene zahteve. Zato se morate konsultovati sa više firmi za dizajn web stranica kako bi doneli odluku.

Uzmite u obzir sledeće:

Vaš web sajt predstavlja važan deo vašeg poslovanja, i treba da dobije pažnju koju zaslužuje.

Kakve god želje imali za svoj biznis, web sajt predstavlja moćan alat za njihovo ostvarenje. Dobar dizajn sajta brzo uspostavlja komunikaciju sa korisnikom i lako prenosi kompleksne poruke.

Vrhunski web dizajner zna kako da to ostvari, uzimajući u obzir specifičnosti vašeg biznisa. Vaš odnos sa web dizajnerom trajaće najverovatnije koliko traje i vaša firma – zato birajte pažljivo.

Zato je sve što radimo usmereno na uspeh vaše online prezentacije.

Mi sa zadovoljstvom delimo sa vama naše iskustvo, znanje i ljubav ka web dizajnu, kako bi vam dizajnirali najbolji mogući sajt.


Šta je web dizajn zaista?

Šta je web dizajn zaista - Bluelinemedia

Web dizajn je u suštini forma umetnosti.

I kao svaka umetnost, on nudi svojim konzumentima odredjeno iskustvo.

Možemo da kažemo da je to kolekcija ideja, estetski uredjenja i vodjena odredjenim principima, koja ima svoju svrhu. Dizajn sajta je proces stvaranja, sa namerom predstavljanja sadržaja web sajta.

Profesionalni web dizajn treba da:

  • Osvaja na prvi pogled
  • Spoji estetiku i funkcionalnost
  • Izazove pozitivne emocije
  • Od posetioca stvori klijenta

Svaki posetilac vašeg sajta ima svoje shvatanje šta je to dobar web dizajn, jer svi smo mi vizuelno orijentisani i različito doživljavamo pojam lepote.

Ali korišćenjem osnovnih principa u dizajnu i stvaranjem kvalitetnog korisničkog iskustva, vi kreirate web sajt koji izgleda dobro svim korisnicima.

Pažljivim planiranjem i shvatanjem važnosti brendinga, dobija se najbolji mogući web dizajn.

Web Dizajn kombinuje formu i funkciju na takav način da web sajt čini prijatnim, lakim za navigaciju, interesantnim i korisnim.


Tajna profesionalnog web dizajna: 3 ključna elementa

Tajna profesionalnog web dizajna 3 ključna elementa

Različiti grafički elementi na vašem web sajtu otkrivaju priču koja stoji iza vaše kompanije.

Oni takodje ulepšavaju i ističu tekstualni sadržaj sajta. Njihovom pravilnom kombinacijom kreira se visoko kvalitetan web sajt, koji korisnici posećuju ne samo zbog traženih podataka.

Web sajt ne treba samo da pruža informacije već i da bude podsticajan, kako bi se posetioci ponovo vratili. A korisnici vašeg sajta koji se često vraćaju uglavnom postaju i vaši klijenti.

Grafički dizajn web sajta čine mnogi elementi, ali sledeća tri su najvažnija za uspeh sajta:


Element #1: Dominantna boja web sajta – Kolorna šema


Tipografija - Dominantna boja web sajta - Kolorna šema

Istraživanja su pokazala da 85% kupaca bira odredjenu robu na osnovu boje pakovanja.

To nam govori da je izbor boja jedna od najvažnijih odluka prilikom dizajniranja web sajta. Boja suštinski utiče na privlačnost sajta i formira prvi utisak o vašoj internet prezentaciji.

Boja suštinski utiče na privlačnost sajta i formira prvi utisak o vašoj internet prezentaciji

Internet je uglavnom vizuelni medijum i boja zato predstavlja najbolji i najlakši način da prenesete svoju poruku posetiocima. Dva ista sajta koja imaju različite kolorne šeme izgledaju potpuno drugačije.

Da li znate da odgovarajuća boja teksta čini reklamne poruke 40% čitanijim?

Ne podcenjujte moć boja:

Različite boje i njihove kombinacije izazivaju različite emocije. Razumevanje psihologije boja i njihovog delovanja na podsvest vam pomaže da donesete pravu odluku prilikom izbora dominantne boje web sajta.

Pri tome treba obratiti pažnju da ne koristite preveliki broj boja, jer to izaziva konfuziju.

Svaka boja ima svoje značenje:

Crvena izgleda moćno i atraktivno. Odgovara sajtovima koji nude proizvode za decu. Takodje izaziva emocije i podstiče korisnika na akciju.

Narandžasta podstiče kreativnost i pozitivno razmišljanje. Ova boja odgovara mladjoj generaciji, i mnoge kompanije iz IT ili tehničke industrije koriste ovu boju.

Žuta označava kreativnost i zabavu. Koriste je sajtovi koji promovišu robu ili usluge za uživanje. Takodje je koriste i web sajtovi okrenuti deci.

Zelena simbolizuje prosperitet, balans i povezuje se sa prirodom. Zelena takodje izaziva poverenje, pa je često koriste korporativni sajtovi.

Plava predstavlja poverenje i iskrenost, i deluje opuštajuće na nervni sistem. Dosta se koristi u svetu finansija gde je pouzdanost od velikog značaja.

Ljubičasta je kreativna, inventivna i misteriozna. To je dominantna boja na mnogim religioznim i sajtovima za odmor.

Crna označava autoritet i kontrolu, a u mnogim slučajevima izgleda sofisticirano. Koristi se često na sajtovima povezanim sa fotografijom i umetnošću.

Odgovarajuća boja web sajta deluje na podsvesnom nivou – ima moć da generiše pozitivne emocije i zadrži posetioca na sajtu.


Element #2: Tipografija – Fontovi za web dizajn


Tipografija - Fontovi za web dizajn

Poznati psiholog sa MIT univerziteta Kevin Larson je sproveo istraživanje: kako vrsta fonta, tipografija i razmak izmedju slova utiču na emocionalno stanje čitaoca.

20 dobrovoljaca (10 muškaraca i 10 žena) je podeljeno u 2 grupe i dato im je da procene 2 verzije poznatog časopisa New Yorker.

Utvrdjeno je da loše dizajnirana strana utiče negativno na čitaoce, a neki su se čak i mrštili.

Tipografija - Fontovi za web dizajn

Poznato je da su mišići odgovorni za mrštenje povezani sa amigdalom – delom mozga koji upravlja emocijama i zadužen je za pamćenje.

Šta nam ovo govori?

Da li ćemo zapamtiti kvalitetnu web stranicu ne zavisi samo od lepih slika, dobre priče i kvalitetnog dizajna – to zavisi i od vrste fonta koji koristimo.

Kada kreirate svoj brend, tipografija na vašem web sajtu govori o tome ko ste vi.

Da li ste zabavni ili ozbiljni? Informativni ili funkcionalni? Da bi web dizajner izabrao pravi font za vas on mora da zaista poznaje vašu firmu.

Najpoznatije svetske kompanije koriste odredjene, sprecifične fontove, kako bi ih mušterije odmah prepoznale i izdvojile od konkurencije.

Važno je shvatiti sledeće:

Bez obzira da li ste toga svesni, tipografija kreira odredjeno korisničko iskustvo za čitaoca iako on još nije pročitao ni reč. Ona ima potencijal da ponudi nešto više od priče, i da pokaže korisniku ko stoji iza web sajta i za šta se vaša firma zalaže.

Koji ćete font koristiti na vašem web sajtu zavisi pre svega od ciljane publike, od priče koju želite da ispričate i od emocija koje hoćete da izazovete. Font slova na sajtu treba da reflektuje vaš biznis i njegove karakteristike.

Pitanje koje treba sebi da postavite je:

Da li font koji koristim tačno i precizno odslikava moju ličnost?

Na ovo pitanje je teško dati odgovor, ali on može da bude vrlo značajan za vaše klijente.

Najbolji način da ljudi pokažu interesovanje za vas i vašu firmu je izazivanje emocija, a tipografija je savršen alat za to.


Element #3: Navigacija na web sajtu


Navigacija na web sajtu

Svi smo doživeli sledeće:

Dodjemo do nekog sajta u potrazi za informacijama, i pojma nemamo kako da ih pronadjemo. I zatim brzo napuštamo taj web sajt i tražimo podatke na drugom mestu.

To je jako loše za svaku firmu, ali je zato dobro za konkurenciju.

A to svakako ne želite.

Zato je bitno da se navigacija na sajtu organizuje po odredjenoj hijerarhiji, kako bi sve web stranice bile lako dostupne, u najviše 2 do 3 klika.

Korisnici interneta su nestrpljivi i ne zadržavaju se dugo na sajtu ako ne mogu da pronadju ono što im je potrebno. Loš sistem navigacije zbunjuje, i to je frustrirajuće iskustvo za svakog korisnika.

Da ne bi nervirali svoje klijente, pridržavajte se sledećih 7 pravila dobre navigacije na sajtu:

  • Navigacija na celom sajtu treba da bude konzistentna, tj. da bude logična
  • Navigacioni sistem treba da bude pri vrhu strane, ili na levom/desnom delu strane
  • Navigacija treba da bude jasna i intuitivna
  • Navigacija sajta mora biti jednostavna, kako bi se korisnici lako snašli
  • Glavni meni ne bi trebao da sadrži više od 7 linkova
  • Linkovi treba da budu opisni, kako bi posetioci znali gde vode
  • Dizajn glavnog menija, kao i svakog sistema navigacije, treba da bude jednostavan

Poštovanjem ovih pravila pomoćićete posetiocima svog web sajta da ubrzaju pretragu.

Tako će oni lakše pronalaziti željene informacije i duže se zadržati na sajtu, što stvara poverenje u vaš brend. Bitan je i raspored linkova u meniju – najvažniji se stavljaju na početak i na kraj, a to su obično linkovi ka Početnoj i Kontakt strani.

Greške u dizajnu navigacionog sistema su skupe i mogu se izbeći.

Dizajn menija nije mesto gde treba pokazati višak kreativnosti – ako je navigacija jasna i jednostavna posetioci će imati prijatno iskustvo, a to znači više klijenata za vas.

.Pravi izbor boja na sajtu, kvalitetna tipografija i jednostavna i logična navigacija pozicioniraće vaš web sajt daleko ispred konkurencije.

Dobra navigacija omogućava lako snalaženje na web sajtu jer daje vašim posetiocima šta žele, a za uzvrat oni vama daju šta vi želite.

Malo je dizajnera koji u potpunosti razumeju ove osnovne aspekte kvalitetnog dizajna, tako da ćete uz pomoć pravog dizajnera naprosto lansirati svoj web sajt ka uspehu.

A to je ono što će vašoj firmi dovesti nove klijente, profit i prestiž.


Da li znate šta je najvažnije za korisnike vašeg sajta?


Dobar web dizajn uvek brine o potrebama korisnika.

Da li su vaši posetioci u potrazi za informacijama, zabavom ili nekom vrstom transakcije? Svaka web stranica treba da ima jasnu svrhu, i da zadovolji specifičnu potrebu korisnika na najbolji mogući način.

Ovde treba krenuti od činjenice da se navike korisnika web sajta ne razlikuju od navika kupaca u nekoj radnji:

Posetilac sajta će baciti pogled na par stranica, pročitaće nešto od teksta, i kliknuće na prvi link koji mu privuče pažnju i koji obećava da će doći do informacija koje su mu potrebne.

Vizuelno privlačan web sajt vas lakše povezuje sa mušterijama, jer vas predstavlja kao profesionalnu firmu. Jednostavno rečeno, web dizajn utiče na odluku posetioca da li će da se zadrži na vašem sajtu, ili da ode kod vaše konkurencije.

Da li ste znali da:

68% korisnika nisu zadovoljni nekim web sajtom samo zato što sajt ne vodi računa o korisničkom iskustvu.

68% korisnika nisu zadovoljni nekim web sajtom samo zato što sajt ne vodi računa o korisničkom iskustvu

Korisničko iskustvo koje dizajnirate za svoje klijente treba da uzme u obzir njihove želje i navike.

Jer sajt i dizajnirate zbog njih, zar ne?

Ako imate jasnu sliku šta će privući ljude do vašeg web sajta, onda ćete tačno znati i kakav dizajn sajta vam je potreban. Proučavanje konkurencije može značajno da vam pomogne u tome.

A korišćenje odredjenih obrazaca u dizajnu čini korisnike opuštenijim i zadovoljnijim.

Kod korisnika vlada zasićenje web sajtovima. Da bi se zadržali na vašem sajtu morate za njih kreirati vrhunsko korisničko iskustvo.


Najbolji način da ispunite očekivanja klijenata


Iz ličnog iskustva znamo:

Postoje odredjene stvari koje korisnici očekuju da vide na web sajtu, i ako im to ne pružite stvarate zabunu. Ako je npr. neki tekst podvučen, korisnici očekuju da je to link.

Poštovanje standarda predstavlja lak način da ispunite očekivanja korisnika sajta.

Vaš web sajt je hiljaditi koji su posetili i do njega su stigli sa jasnom idejom šta treba da očekuju, i kako će to pronaći. Ako se od nekog elementa web dizajna očekuje da se nadje na odredjenom mestu, on tu treba i da bude.

Najvažniji standardi koji danas važe su (procenti u zagradama označavaju koliki procenat sajtova primenjuje odredjeni standard):

  • Logo u gornjem levom uglu (100%)
  • Glavni meni je u header-u (88%)
  • Glavna ponuda firme je predstavljena na početku teksta (80%)
  • Poziv na akciju se nalazi pri vrhu strane (78%)
  • Linkovi ka društvenim mrežama su u footer-u (72%)

Najvažniji standardi u web dizajnu koji danas važe

Danas je svako na internetu u nekoj žurbi:

Bilo da krstare internetom na desktop računaru, tabletu ili preko svog mobilnog telefona, ljudi žele da posećuju vizuelno privlačne sajtove. Da na njima mogu lako da se snadju, i da brzo pronadju ono što im je potrebno.

Da bi bili uspešni, vi morate da prepoznate očekivanja svojih korisnika, i da im obezbedite vrhunsko korisničko iskustvo. U suprotnom se suočavate sa gubitkom reputacije i smanjenim brojem korisnika vašeg sajta.

Dobar web dizajn je dosledan.

A dosledan dizajn sajta skida kognitivni teret sa korisnika. Tada korišćenje vašeg web sajta ide glatko i logično.

Kada vaš sajt nije dosledan u poštovanju najvažnijih standarda, posetioci moraju da ulažu nepotreban napor kako bi se snašli.

Doslednost u dizajnu ne znači da iste stvari morate stalno da ponavljate.

U zavisnosti od vaših ciljeva, negde ćete u potpunosti poštovati standarde, a negde pokazati višak kreativnosti. Jer dosadan web sajt nije rešenje.

Dosadan sajt ne privlači nove klijente.

U svemu ovome bitno je da web dizajn bude predvidljiv. To znači da posetioci mogu da koriste vaš web sajt intuitivno, bez ikakvog uputstva.


Šta se dešava ako imate sjajno dizajniran web sajt?


Šta ako se uz pomoć SEO optimizacije nadjete na prvoj strani google-a, a sajt vam je loše dizajniran?

U tom slučaju posetioci vašeg sajta se neće zadržavati, a to je signal google-u da vaš web sajt nije kvalitetan. Jer jedan od najvažnijih signala koji potvrdjuje kvalitet je dužina zadržavanja posetilaca na sajtu.

Google tada ustupa vaše mesto nekom drugom, i vi polako gubite pozicije stečene optimizacijom.. Znači –  bacili ste novac uložen u optimizaciju sajta.

To potvrdjuje i sledeće istraživanje:

Univerzitet za nauku i tehnologiju u Misuriju (USA) je utvrdio da je našem oku je potrebno 2.6 sekundi da se fokusira na odredjeni elemenat na web stranici dok se ona učitava.

Zašto je ovo bitno?

Zato što dokazuje da posetilac sajta brzo formira mišljenje na osnovu onoga što je video.

Ako vaš sajt poseduje visok kvalitet i dosta multimedijalnog materijala, to google zna da nagradi mestom na prvoj strani pretrage. A to je od najveće važnosti za vašu firmu, jer vam dovodi nove klijente i kupce.

Vrhunski web dizajn vam obezbedjuje stabilnost, rast vaše firme i povećanje prihoda.

Ovo pokazuje da web dizajnu treba da pridjete krajnje ozbiljno, jer on reflektuje profesionalnost vaše firme. Ukoliko ne privučete pažnju posetioca odmah, teško da ćete dobiti drugu priliku.

Jer kako smo već naglasili na početku – prvi utisak je najvažniji.

5 11 votes
Article Rating
Subscribe
Notify of
guest
0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments